19.6.08

SİZ ÖYLE SANIN!/ KUMRU HABER ÖZEL

1973 yılının Kırkpınar Başpehlivanı Kumrulu Davut Yılmaz’dır. Bunu elbette bilmeyenimiz yoktur. Kırkpınar’da Kumrulu bir başka pehlivanın başpehlivan olduğunu söylesem büyük ihtimal bir çoklarınız buna inanmayacaktır. Elime belge geçinceye kadar ben de inanmamıştım. Şimdi beni iyi dinleyin ve size elimdeki belgeye dayanarak bu haberi Kumru Haber olarak sizlere duyuruyorum.

Kumrulu Pehlivan Mustafa Pürçek 1970 yılında Kırkpınar Başpehlivanı olduğunu belgeleyen bu fotoğrafı sizlere sunuyorum. Akabinde ben 1970 yılında başpehlivan olan Mustafa Pürçek’le görüştüm. Ve kendisi bana doğru olduğunu kesin bir dille vurguladı. Bu fotoğraf ise bana 1973 yılının başpehlivanı Davut Yılmaz’ın oğlu arkadaşım Osman Yılmaz ulaştırdı. Ben de sizlerle paylaştım.

Tekrar etmek gerekirse Kumrumuzda iki Kırkpınar Başpehlivanı yaşıyor. Bunlardan biri 1973 yılı başpehlivanı Davut Yılmaz ve diğeri ise 1970 başpehlivanı Mustafa Pürçek…

Saklı kalmış bir gerçeği de böylece bizim sayemizde sizler de öğrenmiş oldunuz…Son bir söz: Pehlivan Mustafa Pürçek beni Ericeğe davet etti. Orada güreşecekmiş…Ben de sizleri davet ediyorum…Ericekte buluşmak dileğiyle…Bekir AKKAYA/KUMRU HABER/KUMRU

Hiç yorum yok:

HABER